Vacatures

Administratief Medewerker

Wij zoeken een Administratief Medewerker voor op ons hoofdkantoor in Haarlem. Ben jij werkzaam als Administratief Medewerker en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Reageer vandaag nog op de vacature: Administratief Medewerker (36-40uur) Haarlem.

Werkzaam als Administratief Medewerker

Wij zijn op zoek naar een stressbestendige en gemotiveerde Administratief Medewerker . Sta jij open voor een nieuwe uitdaging, werk je graag samen en sta je graag mensen te woord? Dan is deze functie iets voor jou! Geen dag is hetzelfde, afwisseling is gegarandeerd!

Wat biedt Excellus:

  • Persoonlijk contact, snel schakelen
  • Een mooie afwisselende uitdaging binnen een gedreven en enthousiast team
  • Leuke bedrijfsuitjes en borrels
  • Goed bereikbaar hoofdkantoor in het centrum van Haarlem
  • Reiskostenvergoeding
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Mogelijkheid tot een vast contract

Wat vragen we van jou?

  • MBO + / HBO niveau
  • Je bent communicatief vaardig en klant- en medewerker gericht
  • Snel schakelen, overzicht houden en prioriteiten stellen is voor jou geen probleem
  • Nieuwe systemen heb je snel onder de knie en bent nauwkeurig in het verwerken van administratie
  • Maken en verwerken van ver- en inkoop facturen, loonjournaalposten etc.
  • Je maakt financiële rapportages, kostenverrekeningen, balansen
  • Je denkt in uitdagingen en niet in problemen, je houdt het graag positief
  • Affiniteit met (ziekenhuis/ambulance) zorg is een pré

Als Administratief Medewerker maak je onderdeel uit van een kleinschalig team. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de financiële afdeling. Je bent in contact met collega’s en klanten. Je bent sociaal opgesteld en werkt razendsnel. Door de ad hoc werkzaamheden zit je nooit stil. Denk jij dat dit iets is voor jou? Solliciteer dan vandaag nog via onze website of bel voor meer informatie.

Wie zijn wij?

Excellus is specialist op het gebied van flexibele personeelsoplossingen voor ambulancediensten, meldkamers en ziekenhuizen. Onze basis, ambulancezorg met hoog gekwalificeerd specialistisch personeel, betekent dat we ook de acute as in ziekenhuizen zeer goed kunnen bedienen. Naast detacheringen bieden we losse diensten en ad-hoc oplossingen. Vanuit ons kleinschalig kantoor in Haarlem hebben wij volledige aandacht voor onze zorgprofessionals en opdrachtgevers en investeren wij continu in kennis (uitwisseling). Wij kennen onze zorgprofessionals door en door, we weten niet alleen wat ze kunnen maar ook wat ze graag willen en waarom. Door langdurige relaties aan te gaan met onze opdrachtgevers weten we wat er bij hen speelt, waaraan behoefte is en wie er nodig is.

 

 

Solliciteren of meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze functie of wil je eerst meer informatie? Wij komen graag met je in contact!
Bel ons op: 085 006 9912 of stuur een e-mail naar: info@excellus.nl

Direct solliciteren als Administratief Medewerker

    Ja, ik heb interesse om voor jullie te werken!

    Lijkt het je leuk om bij ons te werken, vul dan onderstaand formulier in. Wil je eerst meer informatie over onze werkwijze en vacatures, neem dan contact met ons op.


    Stuur je bestanden, zoals cv, diploma's en certificaten direct mee. Je kunt verschillende bestanden in één keer meesturen.

    Geef na het versturen van je sollicitatie hier direct je beschikbaarheid op.